Parodi Azrul Sayang

Below are the Parodi Azrul Sayang result which're collected from trusted resources. You can start playing the media by clicking the "Listen" button to listen on mp3, "Play Video" button to play the video, or download the parodi azrul sayang by clicking the "Download" button. If you can't see the result just try to search again using another simple keywords using search box above.

Parodi Azrul Sayang Results

MeleTOP - Parodi - Sayang

Jom layan parodi #mele oleh azrul dan jihan melakonkan semula klip shae - sayang! saksikan #mele, selasa, 10 malam di astro ria (104) Mele Parodi Sayang
Added on February 13, 2013 |
Download Play Video Listen

[HD] Parodi Aksi "Liar" Azrul Anwar Politisi PPP Ngamuk di Sidang DPR 28 Oktober 2014

S.youtubem/watchv=uggrhh3wxha - parodi aksi "liar" azrul anwar politisi ppp ngamuk di sidang dpr 28 oktober 2014. Hd Parodi Aksi Liar Azrul Anwar Politisi Ppp Ngamuk Di Sidang Dpr 28 Oktober 2014
Added on October 28, 2014 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Adam & Hawa (Bhg 1)

Parodi daripada babak dalam drama bersiri adam & hawa. parodi disampaikan oleh azrul dan jihan saksikan mele, setiap selasa, 10 malam di astro ria Mele Parodi Adam Hawa Bhg 1
Added on October 31, 2012 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Juvana The Movie

Jom layan parodi #mele kali ini menampilkan azrul dan jihan melakonkan semula babak-babak dalam juvana the movie! saksikan mele, selasa, 10 Mele Parodi Juvana The Movie
Added on February 21, 2013 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Uji Bakat AF [17.06.2014]

Sambil korang gigih nak audition untuk apa-apa program pun, sila sensitif dengan keadaan sekeliling k! jangan jadi macam yang azrul & jihan tunjuk dalam Mele Parodi Uji Bakat Af 17 06 2014
Added on July 7, 2014 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Temubual bersama Azrul & Jihan [09.07.2013]

Raja dan ratu parodi mele in the house. nak ganti main host mele katenye. boleh ke tidak jom layan! saksikan mele, setiap selasa, 10 malam di Mele Temubual Bersama Azrul Jihan 09 07
Added on July 17, 2013 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Shae A vs Shae B

Shae yang mana lagi #mele saksikan parodi #mele kali ini! saksikan #mele, selasa, 10 malam di astro ria (104) .melem.my Mele Parodi Shae A Shae B
Added on March 28, 2013 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Tegar 'Aku yang Dulu Bukanlah yang Sekarang' [24.09.2013]

Langgan yt astro mele, /ytmele azrul dan jihan yang nak buat klip tegar - aku yang dulu bukanlah yang sekarang. mele ke tidak Mele Parodi Tegar Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang 24 09
Added on September 26, 2013 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Patah Seribu

Telefilem lakonan shila amzah ini pula dijadikan parodi oleh nabil, azrul dan jihan. kisahnya pasal nyamuk! Mele Parodi Patah Seribu
Added on November 15, 2012 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Amir & Loqman Pergi Ke Laut Episod 100 [30.09.2014]

Minggu ini, jihan dan azrul membuat parodi belakang tabir filem yang baru je ditayangkan di pawagam iaitu 'amir & loqman pergi ke laut'. jom layan ni! Mele Parodi Amir Loqman Pergi Ke Laut Episod 100 30 09 2014
Added on October 3, 2014 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Fear Factor Selebriti Malaysia

Parodi #mele kali ini bersama jihan dan azrul dalam rancangan fear factor selebriti malaysia! saksikan mele setiap selasa, 10 malam di astro ria Mele Parodi Fear Factor Selebriti Malaysia
Added on March 16, 2013 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Senam Iya Iyalah [21.01.14]

Nak tengok macam mane kalau jihan dengan azrul jadi instructor senamrobik #mele ting tong kene lah tengok ni sampai habis! forteen pun suka Mele Parodi Senam Iya Iyalah 21 01 14
Added on January 23, 2014 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Aku Terima Samosanya

Jom layan parodi #mele dengan kisah aku terima samosanya lakonan azrul dan jihan! saksikan mele, setiap selasa, 10 malam di astro ria (104) Mele Parodi Aku Terima Samosanya
Added on January 8, 2013 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Ajari Aku

Jom layan parodi #mele membawakan klip anuar zain, ajari aku lakonan semula oleh azrul dan didie alias! saksikan #mele, setiap selasa, Mele Parodi Ajari Aku
Added on January 30, 2013 |
Download Play Video Listen

MeleTOP - Parodi - Oh My BM!

Oh my english diparodi jadi oh my bm! huk aloh jibam jadi ji-boom. jom layan lakonan sharifah shahira dan azrul ni. saksikan mele, selasa, 10 Mele Parodi Oh My Bm
Added on April 24, 2013 |
Download Play Video Listen
Random Downloads : tarian jamilah dari kp sabahsoak free hmv show signingsoak free hmv show signingtaylor swift asks calvin to move incharmi hot first night scene kshana kshanam bhayamthe very best of peter andre the hits collection.hamageza amahle ithende lom/'cimbiamageza amahle ithende lom'cimbisoak free hmv show signingsoak free hmv show signingsoak free hmv show signingsoak free hmv show signingvykis kaunesoak free hmv show signingsoak free hmv show signingsoak free hmv show signingthaikkudam bridgethaikkudam bridgesoak free hmv show signingsoak free hmv show signingState – Deluxe Limited EditionThe Best Of Joy DivisionThe R In RnB Collection Vol. 1 – Greatest HitsHandy MannyClockwork AngelsSome Girls Wander By MistakeMe & My Girl (Original London Cast)The Best Rock Album in the WorldProkofiev: Peter and the WolfBach: The Complete Harpsichord Concertos (BWV 1052-1058, 1060-1065) /PinnockSherlock Holmes: A Game of ShadowsVoice – The Best Of Beverley KnightSingles: the U.A. Years +Our Version of Events Special Edition: Bonus TracksMacmillan: Mass & other sacred musicG.O.O.D. Music – Cruel SummerLady’s BridgeBBC Folk Awards 2012 3CDElectricTchaikovsky: Symphonies 1-3 (LSO/Gergiev)Life In A Beautiful LightShostakovich – Jazz Suites Nos 1 and 2Concerto: One Night In Central Park100 Hits 80s ClassicsI’m Sorry I Haven’t a Clue 13 (BBC Audio)Chariots Of FireHed Kandi: Ibiza 10 YearsMusic From Vanilla SkyComedown MachineWon’t Go QuietlyLord of the Mics 4Hands All OverSound the Trumpet – Royal Music of Purcell and Handel1492 – Conquest of ParadiseRichard WagnerRoxy Music: The Complete Studio Recordings 1972-1982The Glorious Dead